sobota, 29 stycznia 2011

Miłość, Zauroczenie czy zafascynowanie??

Czasami gdy tak siedze i nic nie robie zastanawiam się czy wogóle kobiety można zrozumieć i przewidzieć jej zachowanie i poczynanie. Napewno nie jest to proste jak juz nie raz czytałem i słyszałem to jednak kobieta ma bardzo odmienne myślenie w porównaniu do faceta którego myślenie jest proste i przewidywalne w wiekszości sprawach. Natomiast kobieta ma w sobie to coś co sprawia że jest trudną partnerką bo facet nie zawsze da rade jej dogodzić i zrozumieć ją od razu.

Powiedziałem że kobieta jest trudną partnerką, take bowiem zdanie sobie wyrobiłem przez te pare lat życia. Nigdy nie potrafiłem do końca zrozumieć zachowanie mojej partnerki, a zwłaszcza gdy było ono bardzo zmienne. Czasami jak zauważyłem to właśnie skomplikowane myślenie raczej może tylko utrudnić życie człowiekowi. Ponieważ gdy ja widziałem proste wyjście z sytuacji to moja partnerka szukała jakiś zawiłych rozwiązań tego problemu.

Jestem przekonany że raczej mało który facet potrafi przewidzieć w 100% zakochanie swojej kobiety. Ja mimo żebyłem juz z 4 kobietami żadnej nie udało mi się tak opanować by wiedzieć co ona zrobi. Z tego też stwierdzam że życie faceta było by dużo łatwiejsze i myśle że przyjemniejsze gdyby kobieta miała jednak to proste myślenie i dało sie ją przewidzieć. Ale jak wszystkiego w zyciu jest też druga strona medalu. Dzieki tak dużej różnicy w charakterach między kobietą a facetem człowiek może się przez całe życie uczyć, jak żyć razem, jakie błedy się robi i co to znaczy dzielić swój swiat z drugą połówka która jest inna i trzeba iść czasami na kompromisy. Bo przeciesz będąć z kobietą już nie będzie jak to w dzieciństwie mamo ja to chce i koniec. Ale myśle że dzieki temu właśnie życie jest dużo ciekawsze i bardziej kolorowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz